E-mail markedsføring

Bilag og effektiv markedsføring

Skab tillid

Det typiske mål for E-mail markedsføring er at skabe tillid, fortælle historier, vise produkter eller events, det er dog op til dig hvad formelt med e-mailen er.

Har du indsamlet mails?

Mange virksomheder har indsamlet mange mails, men sender ikke mails. E-mails kan være uoverskueligt at sortere og organisere, men der er vigtigt at hver kunde får noget de synes der er relevant, da det er nemt at afmelde sig nyhedsbreve.

Strategi

Vi hjælper med at få lagt en stategi om din e-mail markedsføring. Strategien skal skabe værdi for din forretning uanset mål

Effektmåling

Vi måler løbende på hvilke kampagner der virker samt hvad der bliver klikket på.

Guldminen

INDHOLD MED VÆRDI

E-mail markedsføring er den billigste form for markedsføring, man kan bruge, men det er vigtigt at man både kommer godt fra start og fremadrettet får sendt gode mails. E-mails markedsføring er en guldmine hvis man udfører det korrekt.

Vi hjælper dig igennem e-mail markedsføring.

Få en komplet opsætning af din e-mail markedsføring, vi hjælper dig igennem og sørger for det spiller.

Strategien bag

  • Hvad er formålet?
  • Hvem er målgruppen?
  • Hvordan indsamles der nye mails?
  • Hvilke system skal der bruges?
  • Hvordan skal nyhedsbreve se ud?
  • Hvor tit skal du sende ud og hvornår?
  • Skal der automatiseres noget?
  • Skal der synkroniseres til andre programmer

Vi hjælper også med

  • Planlægning af kampagner
  • Opsætning af kampagner og mål
  • Automatisk flow
  • Integrationer på din hjemmeside
  • Automatisere hvad der skal ske efter tilmelding 
  • Indsamle nye mails

Andre genre af E-mail markedsføring

Automatiseret E-mails betyder at du ikke selv skal sidde og skrive dine e-mails, så snart at E-mailsene er sat op kører det hele automatisk uden du skal gøre noget. 
De typiske ting man opsætter automatisk er:

  • Tak for tilmeldingen
  • Vind tilbage E-mails
  • Tak for købet
  • Kendskab flow
  • Promovere nyt tiltag
  • Rabatter og kundeklubber

Men automatiseringen stopper ikke der, det er muligt at opsætte E-mails baseret på hvad dine tilmeldte har kigget på. Det er også muligt at “vække” tidligere kunder hvis de ikke har været aktiv i en hvis periode, her kan de få en automatiserede mail for at vække dem igen.

AUTOMATISERING

FÅ HJÆLP TIL E-MAIL MARKEDSFØRING

  • Hej@mtmarketing.dk